Tatueringar och middagar.

Tjena på er!
Är ni fortfarande vakna? Jag är, tyvärr.. Är jättetrött!
Var hos Sebbe förut med Evlina, Felix och Eli. Japp, vi var festen. Haha! Synd att inte fler kunde komma, men vi hade kul ändå. Satt och kollade på film. Big Mommas House 2 och sedan Mamma Mia. Vi hade sing-along. Fint! Jag stannade till typ kvart i tio. Sedan gick jag.. jag trallade hemåt. Då satt pappa och väntade på mig med Sims 3 som han fixade idag. Taaaaaaaack! Har nördat det sen jag kom hem typ, tills nu.

Imorgon kommer jag nog inte ha tillgång till dator förrens på kvällen, om jag ens orkar då. Jag ska nämligen först med Natalie och se på när hon tatuerar sig, och sedan ska jag äta hos Jessicas mamma.

Så, ja, det var allt jag hade på hjärtat för tillfället. Nu ska jag ta något att äta och sedan sova.

Comments
Neliiizh

sv: Haha, jag vet att du vet! :D

2011-11-13 @ 15:53:33
URL: http://onlyneliiizh.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback