The limit does not exist.

Det är en riktigt tråkig lördag idag. Är det ens lördag? Det har varit en grå dag. En sådan dag där man bara stirrar på klockan och väntar på att sekunderna, minutrarna och timmarna ska fara iväg. Så har min dag sett ut. Har bara legat här i min säng, kollat på tv, lyssnat på musik, spelar gitarr, sjungt en truddelutt. Och nu är jag här. Mamma och Hult har varit iväg idag. De var på Väla. De har inte kommit hem än. Brorsan är hos bruden i Malmö. Hade ju kunnat utnyttjat detta tillfälle och spelat in en cover, men jag har ingen energi. Förlorade den lite igårkväll. Men konversationen jag och Rasmus hade var nog välbehövlig. Vi pratade om allt. Jag är glad att jag har Rasmus som vän. Han är en fin sådan.
Men Moa och Emma räddade min dag, lite. De frågade om jag ville följa med ut en liten runda och bara snacka. Okej då.

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback