Vad är det med lördagar?

Hejsan på er!
Jag sitter här framför soffan med pappa, Jessica och Teddy. Vi kikar på VH1 Classic. Måste få säga att det är en fantastisk kanal. Bara en massa gamla klassiker! Inte en enda låt från 2000-talet (har inget emot nya låtar, men äldre låtar är ju mina favoriter!). Fast, jag sitter just nu och lyssnar på lite blandat från min Spotify-lista. Har ju inte längre möjligheten att lyssna på Spotify i mobilen, för min mobil har blivit knasig. Mobilen stänger av sig, och jag hinner knappt lyssna färdigt på en låt. Därför vill jag ha en ny mobil. Aja, det löser sig.. Jag vägrar ladda ned musik.

Jag skulle faktiskt ha sovit hos Evlina idag, tillsammans med Ellinor. Jag avvek dock från det fina evenemanget, jag har inte mått så bra idag. Jag vet inte vad det är med mig och lördagar, jag blir smått deprimerad om det inte händer något roligt. Dessutom mådde jag inte bra, har haft ont i magen, huvudvärk och inte haft någon energi alls.

Imorgon ska jag och övriga i familjen åka ner och kika i stan. Det är julpyssel på museet, och det är typ något årligt vi gör. Rätt mysigt, ändå!

Och just det, vår kisse har kommit tillbaka! Jag anar att hon inte var ute alls, utan att hon gömde sig bakom soffan hela tiden.. Hon gjorde så idag också! Konstigt..

Här kan ni lyssna på en bra låt! Har blivit lite galen i Prince nu.
Prince & The Revolution – Purple Rain

Comments
moa

Hej!

Kavajen är 36, och den virkade västen s!=)

Kram

2011-11-27 @ 11:19:00
URL: http://moahans.blogg.se/
Anonym

Västen ligger redan uppe i pris.. 300 kronor, och kavajen på 120, hur vill du göra? Kram!

2011-11-27 @ 17:53:04

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback