Dag 1/ En bild på mig + 10 fakta.

Musiken är den enda vännen som alltid har varit där för mig.
Jag har dansat under hela min uppväxt.
Jag är en väldigt självständig person.
Jag är ibland för vuxen av mig, trots att jag får ångest över min ålder.
Jag kommer aldrig kunna slänga bort mina gosedjur.Jag är väldigt, väldigt kär.
Om jag inte får jobba med musiken eller som fotograf, vill jag jobba med film.
The Sims 3 är det bästa spelet som någonsin gjorts.
Min drömresa är att få åka till L.A, New York, Disneyland i Paris och Sea World i Florida.
När jag var väldigt liten så var After Dark, Britney Spears och Martin Stenmark mina största idoler.
Musiken är den enda vännen som alltid har varit där för mig.
Jag har dansat under hela min uppväxt.
Jag är en väldigt självständig person.
Jag är ibland för vuxen av mig, trots att jag får ångest över min ålder.
Jag kommer aldrig kunna slänga bort mina gosedjur.Jag är väldigt, väldigt kär.
Om jag inte får jobba med musiken eller som fotograf, vill jag jobba med film.
The Sims 3 är det bästa spelet som någonsin gjorts.
Min drömresa är att få åka till L.A, New York, Disneyland i Paris och Sea World i Florida.
När jag var väldigt liten så var After Dark, Britney Spears och Martin Stenmark mina största idoler.

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback