Dag 4&5!

Hejsan!
Jag har inte bloggat de senaste två dagarna, för att i tisdags såg jag Britney i Malmö och igår hade vi inget internet. Bilder och en kort sammanfattning av vad som hände på konserten kommer antagligen på söndag eller måndag. Håll utkik efter det, för det var fett awesooooome!!!!

Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.
Mina drömmar är ju att få en riktigt fin man, fina barn, och ett fint familjeliv. Som jobb vill jag ju då hålla på med musik. Ni vet ju redan detta, så vi behöver inte gå in mer på det.


Dag 5 – En låt som får mig att gråta.
En låt som oftast får mig att börja gråta är Bryan Adams-I Will Always Return. Versionen som är med i Spirit-filmen. Den får mig att börja gråta för den påminner mig om min mamma. Som ni kanske minns så har jag en cover på youtube där jag sjunger den till henne. Men den är rätt kass.. Men hellre det än inget alls.

Nu ska jag ha lektion om ca fem-tio minuter, så vi hörs senare!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback