En fin torsdag.

Här ligger jag, i min säng och är allmänt glad och trött.
Min kära mor kommer hem idag från Oskarshamn. Det var sista skiftet för denna gången där, så jäkla skönt! Dessutom hade hon träffat Hult, och han hade tydligen köpt vars en present åt mig och min bror. Och mamma sa att jag skulle bli jätteglad över min, så jag är jätteivrig! Sedan är jag bara allmänt glad. Kärleksfull. Så som man ska vara när man har den känslan jag andas varje dag. Nu är det helg för min del, och jag är så jäkla glad att den börjar såhär, men den bra känslan jag har inom mig. Sedan kan den ju ändras nästa vecka, men det problemet kommer då. Man ska vara glad över det man har, och när man väl har det, det är då man ska njuta. Inte sant?
Hoppas ni haft en bra skoldag, och för er som ska till skolan imorgon, ha det fint!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback