Fiasko i Malmö.

Okej, jag tänker inte skriva om Rihannas inställda konsert. Är bara rätt glad över att jag såg Britney istället för henne. Hade bara råd med en utav dom. Rihanna är en superbra artist, men Britney har jag följt sedan barnsben, så det var därför jag inte köpte biljetter till Rihannas konsert ikväll. Hon ligger just nu på sjukhuset, och jag hoppas att mår bättre snart.
Tänkte bara berätta att jag och Evlina sticker till Väla imorgon! Har nog redan nämnt det.. Jo, jo det har jag. Men så att ni vet, eeeeeeh. Sticker redan vid tolv. Så, bloggen kommer ''ligga nere'' imorgon. Hoppas jag kan köpa hem mycket kläder och smycken nu när jag äntligen har mycket pengar. 

Vad ska ni göra imorgon?


Comments
Sara

Gud så fin och vacker du är! :D

Kram!

2011-11-11 @ 17:56:57
URL: http://smejare.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback