Fullspäckad vecka.

Hej, mina fina vänner!
Jag tänkte bara komma med lite info inför den kommande veckan. Bloggen kommer nämligen bli lidande, och det är inget jag kommer be om ursäkt för. Ni förstår nog när ni får reda på varför.

Måndag: Morfar opereras för cancer i matstrupen, därför tänker vi åka hem till mormor och stötta henne.
Tisdag: Uppspel på skolan, håller på till 21:00 så jag går och lägger mig direkt när jag kommer hem.
Onsdag: Åker till sjukhuset för att hälsa på morfar.
Torsdag: Hjälper mormor att handla hem det viktigaste, och lite annat kan jag tänka mig.
Fredag: Åker och hälsar på morfar på sjukhuset.
Lördag: Blir antagligen att åka till Center Syd och handla skor till mig och mor min.
Söndag: Ingen aning.

Och emellan allt detta måste jag säkerligen plugga lite, fixa lite med headern och bloggdesignen, få pappa att fixa en lokal till en kommande fest och sedan redigera bilder från fredags. Så.. ja, hoppas ni förstår. Ska dock försöka klämma in något så fort jag får tid. Annars kanske det blir mobilbloggning om det funkar. Vi får se.

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback