Idol läggs ner.

Som jag skrev för ca ett år sedan, så är det bekräftat att denna säsongen av Idol är den sista. Det tycker jag är rätt sorligt, men det är, om man tänker efter, nog bäst så. Det har blivit för mycket, liksom.
Jag.. har inte så mycket att säga faktiskt. Kommer kännas tomt. Det startades upp i Sverige 2004, och har varit ett utav de största programmen vi haft sedan dess. Redan från dag 1 har det varit ett mål i mitt liv att söka dit. Och det fick jag göra. Sista säsongen. Trots att jag hade halsfluss och var väldigt förkyld så sökte jag. Jag vet inte om jag sökte för att komma vidare. Men jag sökte, och fick fina ord. Det är det som räknas. Jag uppfyllde ett mål. Och mitt Idol-nummer kommer förevigt sitta upphängt på väggen. Jag är stolt över att jag sökte.

Istället för Idol kommer The X Factor komma hit. Det blir säkert bra!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback