Min nästa cover!

Jag har fått höra rätt många gånger nu att jag är lik Moa i Idol på många olika sätt. Lite på utseendet, vi har båda tandställning, och sen faktiskt på rösten också. Och.. jag förstår dom. Men jag tror vi är rätt olika ändå. Men i vilket fall som helst så sjöng hon Make You Feel My Love igår på Idol av Bob Dylan, så jag tänkte att jag också kan göra en cover på den!

Jag tror att väldigt många tror att det är Adele som har gjort den, men så är det inte. Det är Bob Dylan. Och själv föredrar jag nog Bob Dylans version, men Adele är riktigt grym.

Så, jag har börjat pilla på gitarren redan, och ska nog fortsätta med det idag!


Bob Dylan-Make You Feel My Love (Original).

Adele-Make You Feel My Love.

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback