Nästa inköp;

Jag tror att mitt nästa inköp faktiskt kommer bli dessa skorna. Jag vill ha dom. Helst av allt så skulle jag självklart vilja ha äkta Jeffrey Campbell, men jag tycker att det är för dyrt. Det är iallafall för dyrt för mig. Jag hade fått spara i två månader för ett par sådana skor, och det orkar jag inte. Dessutom är dessa minst lika snygga, för ett billigare pris. Det är ju dessutom lite spets-motiv på dessa. Sjukt snyggt! Men valet står faktiskt mellan dessa och ett par i Amerikas flagga. Hm.. Tror faktiskt att jag ska unna mig själv båda paren. Men jag börjar med dessa, de är billigast osv! Eller..? Äh, vi får se!

Skorna finns iallafall att köpa på Baglys.com för 414 kronor! Fraktfritt är det, och det finns många olika!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback