Rockmässan 2/10-2011.

Hejsan!
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att bilderna inte kom upp som jag lovat. Internet började krångla och funkade knappt på hela kvällen, och sedan fick jag lite besök av Moa och Emma. Trevligt värre! Vi satt och spelade lite gitarr och sjöng, och snackade..

Igår var jag ju som sagt på Rockmässan. Väl där så gick vi runt lite och kollade på alla grejor som fanns. Där var jättemycket häftiga KISS-grejor. Löpsedlar, dockor, spel, flipperspel, och till och med kläder som dom själv hade använt! Så himla häftigt! Jag gillar ju KISS ganska mycket, och jag har aldrig sett dom, så det var enormt för mig..

Vi väntade på att klockan skulle bli 13:00 så att vi kunde få min autograf från Sebastian Bach, och under tiden så gick vi runder lite till. Träffade bl.a Anders Tengner (rockjournalist på tidningen OKEJ) och tog bild med honom. Den tog vi dock inte med min kamera, så min farbror ska skicka bilden till mig senare. Just det, Anders sa ''Självklart ställer jag upp på bilder med söta tjejer, alltid!''. Och sedan såg han att jag hade en Michael Jackson tröja på mig, och då berättade han att han hade träffat Michael. Fett!

Sebastian var också hur trevlig som helst. Han var på bra humör och satt och spelade lufttrummor och skrattade åt allt han hörde. Gjorde high-five och sånt med folk. Riktigt chill. Han märkte också min Michael-tröja och jag gav honom tummen upp. ;) 

Här kommer då lite bilder.






''Hi Jose Fine!'' Haha, bästa på länge!

Comments
Emelie

Gud vad coolt :D

2011-10-05 @ 22:38:04
URL: http://www.emelieliinnea.devote.se

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback