Skoooor.

Hej!
Idag är det en stressig dag.. Eller ja, jag börjar känna stressen komma krypande upp längs ryggmärgen. Men det löser sig. Ska städa rummet innan Eve och Elinor kommer. Jessica och Emelie kommer vid tre, och resten.. Ja, det får vi se. Men runt halv sju är det beräknat. Har iallafall hunnit springa iväg till affären för att ladda på min mobil med pengar och gratissms. Behövligt.

Men jag har lovat en bild på mina skor, och jag har faktiskt ingen lust att fixa en ordentlig bild.. Men här kommer en sålänge. Om vi har tur så kommer dom med på bild ikväll. Men bara om vi har tur.


Comments
My

Det ser ju underbart ut! Längtar verkligen efter att få se dem in action :D

2011-10-28 @ 13:45:17
URL: http://obviousimaginations.blogg.se/
hanna

Var är de köpta? :)

Svar: De är köpta på en sida som tyvärr inte finns längre! Tror dock du kan hitta liknande på melba.se (:
josefinborgman.blogg.se

2013-11-28 @ 19:48:01

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback