Torsdagslista.

Var tror du att du är/gör om 1 år?
Jag tror att jag befinner mig i LA. Jag har börjat bolla med idén om att åka ner till USA och aupaira ett år. Eller så vill jag börja studera fashion merchandising på Santa Monica College. Det skulle vara häftigt och så roligt.
Vad ångrar du, om något, i livet?
Ni borde bara veta hur många misstag och  mycket dumt jag gjort i mitt liv... Men man lär sig nya saker via misstag. Dessutom har jag lärt mig att man inte skall ångra någonting man inte längre kan ändra på. Det är det vi gör (både gott och ont) som tillslut bygger upp våra liv.
Hur kommer du gå klädd i vinter?
Jag kommer gå runt och se ut som en uppstoppad hund. Lager på lager, mössa, pojkvännens hoodies, dr martens, pälsjackor och kilometer långa halsdukar. Jag hatar att frysa.
Vilka 3 saker är du beroende av?
1. Coca cola zero. 2. Min iphone. 3. Att gotta mig varje fredag-lördag-söndag. (går inte att sluta)
Har du någon dold talang?
Jag är sjukt bra på att stirra utan att blinka. Jag har till och med vunnit Jessica Alba på youtube. Det ni.
Vad gjorde du förra helgen? Och vad skall du göra nästa helg?
Förra helgen: Jag drack drinkar. Minglade med mina tjejer. Blev full. Dansade på soffan. Var bakfull. Barnvaktade. Softade och
Åt god mat.
Nu i helgen: Skall gå på fest med temat army. Förfesta med drinkar och bira. Hjälpa mormor i köket. Kanske gå på bio eller hyra hem en hög med bra filmer. Ta det lungt. Och förhoppningsvis inte vara allt för bakis.
Vad har du på dig just nu?
Nya Victoria Secret undies (tack mamma) och ett linne.
Bästa skönhetsknep?
Tvätta ansiktet, morgon som kväll med kallt vatten. Ät inte mycket choklad. Undvik för feta krämer och för mycket smink. Stressa inte och skratta mycket.
Vilka är dina dagens planer?
Ligga i sängen. Käka frukost. Ta en lång dusch. Dra ut och äta middag med Sofia. Sova över hos Oliver.
Vad äter du helst inte?
Soppor.
Nämn 3  bloggar du besöker dagligen?
1. Michaela Forni.
2. Elin Kling
3. FashionFlash Karoline.
Har du haft ett förhållande som varat i över ett år?
Jag är för tillfället i ett förhållande som varat över ett år.
Bästa staden/landet du besökt
London är min favorit stad.
USA- Miami är mitt favorit land.
Vilken kändis får du höra att du liknar?
Jag har hört allt från Scarlett Johansson till Kate Bosworth och Margaux Lönnberg. Alltid kul att höra, men jag ser precis inte några likheter.. Tyvärr.
Tror du på gud?
Nej. Jag vet faktiskt inte vad jag tror på.
Vad är din största rädsla?
Åska, Clowner, Mörker, Döden, Sjukdomar och Blod.
Nämn en sak du aldrig provat på:
Jag har aldrig testat snus.
Vilka är dina favorit namn?
Pojke: Kevin. Flicka: Daria, Naomi, Leoni, Chloë och Adele.
Hur/Var vill du bo i framtiden?
Jag vill bo i en storstad där det helst är varmt året om och finns allt från härliga människor till stränder och bra shopping. Låter ju ganska Los Angeles va? Jag vill helst inte bo ensam utan från första början dela en bostad med någon annan..Efte
Eftersom jag är sjukligt trött, och ni inte vill höra om skoldagen (har haft sång-dag. Så.. bara sång!) så tänkte jag göra denna sköna torsdagslista som faktiskt ligger uppe på blogg.se's förstasida.

Var tror du att du är/gör om 1 år?
Om allt rullar på som vanligt, så går jag mitt andra år på Mega Musik gymnasieskola. Det ser jag fram emot!
Vad ångrar du, om något, i livet?
Om något.. Hmm.. Jag vet inte. Jag ångrar inte mycket. Jag är inte en sådan som är rädd och feg för att inse och erkänna att jag gjort fel, gjort misstag, osv. Men om jag måste ångra något, så är det väl att jag började färga håret, haha..
Hur kommer du gå klädd i vinter?
Jag funderar på att köpa mig en fejkpälsmössa. Faktiskt. De ser så sjukt mysiga ut, och mamma tycker att jag ska ha en. Sedan kommer jag ha min egenstickade halsduk. Och.. mysiga kläder! Älskar vintern!
Vilka 3 saker är du beroende av?
1. Kärleken. (inte kärleken i sig, utan i min kärlek) 2. Musiken, såklart. 3. Hm.. Godsaker. Får godis&kak-sug rätt lätt nu, såhär i höst-tider.
Har du någon dold talang?
Oj.. Nej, det har jag väl inte.. Inte vad jag kan komma på och vill kalla talang!
Vad gjorde du förra helgen? Och vad skall du göra nästa helg?
Förra helgen så.. var jag ute i Skryllegården med familjen och grannarna. Gick en 5km lång runda. Mysigt! Sedan grillade vi. Och på söndagen gjorde jag inte så mycket.
Nu i helgen ska jag besöka morfar på sjukhuset, handla skor och kanske andra grejor jag kan piffa till min garderob och smyckelåda med. Ska äta hos mormor och morfar med kusinen, mostern och hennes man och min familj då.
Nästa helg: Feeeest hos miiiig! Om lokalen är ledig, dvs.. Men det kommer bli fett, om det blir av!
Vad har du på dig just nu?
Joggingbyxor, ACDC-tröja och min Idolkofta.
Bästa skönhetsknep?
Det bästa är väl att tvätta ansiktet varje morgon och kväll. Sminka dig inte om du inte behöver. Och om du känner att du vill; gör det inte för mycket.
Vilka är dina dagens planer?
Sitta en liten stund till vid datorn, titta tv, snacka med Evlina i telefon, och sedan sova. Sovmorgon i morgon, gött!!
Vad äter du helst inte?
Soppa. Spenat.
Nämn 3  bloggar du besöker dagligen?
1. Angelica Blick.
2. Andreas Carlsson.
3. Mina vänners.
Har du haft ett förhållande som varat i över ett år?
Nej, jag har inte haft något ''riktigt'' förhållande ännu.
Bästa staden/landet du besökt
Jag har inte besökt så många ställen.. Men bästa staden är isåfall Lübeck, och land är Tyskland. 
Men mitt favoritland är ju annars USA, men det visste ni nog redan.. Hehe.
Vilken kändis får du höra att du liknar?
Någon Kierra eller Sierra, eller vad hon heter.. Sen Lindsay Lohan, Bill Kaulitz, har fått höra att min stil påminner om Steven Tyler. Det är det jag kommer ihåg.
Tror du på gud?
Till viss del.
Vad är din största rädsla?
Ensamhet, död, hat. Och mänskligheten.
Nämn en sak du aldrig provat på:
Jag har aldrig smakat Jack Daniel's. Jag vet att jag är nykterist, men det är faktiskt den enda alkoholdrycken jag vill smaka.
Vilka är dina favorit namn?
Jag har inga.. Alla namn är väl fina på sitt sätt.
Hur/Var vill du bo i framtiden?
Hur jag vill bo? Med en familj bestående av 1-2 barn, med en fin och ordentlig man. Vi ska vara en lycklig familj, förhoppningsvis, och jag hoppas att jag kan få iallafall något utav mina drömjobb, och att min man ska ha ett ordentligt jobb också.
Vart jag vill bo, det vet ni nog alla. Hollywood, LA eller i Malmö. I Malmö hade jag velat bo i lägenhet, och i LA hade jag velat ha ett hus. Ett mindre hus. Eller, om vi har pengar till ett stort, så hade det ju fått bli ett stort. ;)

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback