Ute i skogen vandrar jag omkring..

.. Jag vandrar omkring och jag hittar ingenting. Lever på kottar, stenar och bär. Jag hittar inte hem, för jag vet inte vart jag är!!

Haha, ja, det blev lite Markoolio där, ja! Kommer ihåg när jag såg han i live i somras. Haha, det var häftigt.
Har iallafall varit ute hos mormor hela dagen. Mamma, Mattias och moster och Baxi skulle hjälpa morfar med trädgården nu när han ligger på sjukhuset. Men jag behövde inte hjälpa till, så jag läste väldigt mycket i Steven Tyler boken, har snart läst ut den. Fotade en del också, och just nu håller jag på att ladda över alla bilderna till datorn och ska redigera dom.

Imorgon ska jag till farsan. Hoppas innerligt att mina skor kommer på måndag. Beställde skorna jag har visat er.. Skulle ta mellan 7-14 dagar.. Men sen beställde jag dom en.. söndag tror jag, så de kommer nog på onsdagen eller på torsdagen. Men vi får ju se. Bara jag får dom innan nästa år, haha! 

Annars har jag klinkat lite på gitarren. My precious. Men ni får ha en fin kväll, gott folk!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback