Ett till citat.. från mig!

Satt och kollade runder på emocore, och såg en diskution om klasshat och sånt, och det här ploppade upp i mitt huvud;
''Klasshat finns för att avundsjuka finns. Varför finns avundsjuka? För att folk är lata, och vissa är bara för ogenerösa för att dela med sig. Varför? För att folk är egoister. Varför? Darför att andra hackar på en! Varför? För att folk är avundsjuka! That's the way they started the clock...''

Som kanske väldigt få vet, så gillar jag inte människor. Eller.. jo. Men jag gillar inte den mänskliga ''rasen''. Det är ju inte så att jag hatar människor och vill leva ensam och sånt där, men jag hatar hur folk är mot varandra osv. Jag menar, djur är verkligen mycket bättre än oss. Varför fick just människor makten? För att vi är händigare än djur, probably...
Om jag hade fått välja, så hade jag nog varit en tiger, varg eller en vildhäst. Om jag inte blir en människa i mitt nästa liv, så hoppas jag verkligen att jag blir något av de djuren jag nyss nämnde.

Annars har jag haft en fin dag! Mycket fin faktiskt..

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback