Feather love.

Här sitter jag, ensam, i natten. Har mycket kreativa grejor på gång. Jag ritade nyss en fjäder på handleden. Blev faktiskt nöjd, även om jag inte ritar så jättebra. Jag känner att kreativiteten inom mitt fotande börjar komma tillbaka igen. Förut var jag ju så att antingen var jag bara kreativ inom foto, och om inte foto så inom musik. Aldrig båda två samtidigt. Men det kan jag nu. Och det gör mig lycklig.

Ja, som sagt så ritade jag en fjäder. Och jag vill bara fota och fota och fota nu. Planerar att göra det hela dagen imorgon. Mycket porträtt fotografering, eftersom det var ett tag sedan. Och ska också hinna med att plugga. Har ju prov på måndag. Det är bara prim, sekund, ters, kvart, kvint och resten av de finurliga namnen som ska in i huvudet nu. Och just det, djävulens intervall också. Det börjar på T iallafall.

Hörs imorgon! ♥


Comments
julia

duktigt snyggt!

2011-09-03 @ 00:50:31
Emelie

Skit snygg! Värkligen

2011-09-06 @ 20:49:27
URL: http://linneafea.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback