Fest med MM11!

Tjenixen!
Jag är en glad Josefin idag. Ska på klassfest idag igen! Jag har faktiskt funderat över vem som ska ha nästa klassfest, och hur många vi kommer ha i bara ettan.. Hoho.
Jag har precis gjort vid mig, och väntar nu på att Evlina ska komma hit om cirkus två timmar och göra det hon ska. Sedan kör pappa oss till Asmundtorp för att hämta busskort, och sedan till stationen, och då far vi iväg! Ska bli kul att se om vi hittar till Tågaborg.. Hittar ju i princip till Mega Musik, knappt till vår idrottshall, Halméns Musik och sedan tillbaka till Knutpunkten, haha! Vi får fråga någon..

Ni får en bild från förra helgen. Vet att ni sett den förut, men jag orkar inte täcka för de andras ansikten, man vet ju aldrig om de vill vara med på bild i min blogg eller inte. Så, ni får en bild i repris! Då såg det ut sådär, idag ska nog jag ha med min kamera så det kommer nya bilder!


Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback