Foton.

Jag har iallafall varit duktig idag. Jag började skolan klockan tio, och där såg alla tjejerna i hela skolan på film. Vi såg Jag Är Min Egen Dolly Parton. Den skulle tydligen ha gått på tv för inte så många veckor sedan. Någon som sett den? Den handlar iallafall om en grupp kvinnor som jobbar med musik, som har Dolly Parton som Idol. De har alla, på olika vis, haft det svårt i livet och så berättar dom om det, och så vidare. Det var en rätt bra film, faktiskt. Intressant på många sätt.
När jag kom hem hade jag hoppats på att få mat. Men det fick vänta. Hjälpte mamma lite med städningen, satte in alla mina papper i min skolpärm så jag kan ha reda på mina grejor, fick reda på att jag hade fått barnbidraget (What? Det är ju studiebidrag jag ska få!), blev glad över det och funderade över när jag skulle få tid över att köpa en ny skolväska, och sedan städade jag faktiskt undan lite på mitt bord och i tvhyllan. Man känner sig ju nästan som en ny människa när man fått gjort vid här inne på sitt rum.
Jag har precis redigerat lite bilder som jag tog för 1-2 veckor sedan. Mest egopics. Jag känner att jag vill komma igång med fotograferingen nu igen. Jag vill inte glömma den hobbyn för att jag håller på med musik varje dag nu, men jag vill heller inte att det ska ta något av min kreativa energi. Kanske kan fixa ihop något kul på höstlovet.
Annars ska jag försöka dra igång en ny grej! Mer om det kommer senare, ska börja pilla lite i det nu så jag kan genomföra det så snart som möjligt.. Det är iallafall något som inte bara kommer beröra mig, utan kommer nog kunna hjälpa många andra!
Jag har varit duktig idag. Jag började skolan klockan tio, och där såg alla tjejerna i hela skolan på film. Vi såg Jag Är Min Egen Dolly Parton. Den skulle tydligen ha gått på tv för inte så många veckor sedan. Någon som sett den? Den handlar iallafall om en grupp kvinnor som jobbar med musik, som har Dolly Parton som Idol. De har alla, på olika vis, haft det svårt i livet och så berättar dom om det, och så vidare. Det var en rätt bra film, faktiskt. Intressant på många sätt.
När jag kom hem hade jag hoppats på att få mat. Men det fick vänta. Hjälpte mamma lite med städningen, satte in alla mina papper i min skolpärm så jag kan ha reda på mina grejor, fick reda på att jag hade fått barnbidraget (What? Det är ju studiebidrag jag ska få!), blev glad över det och funderade över när jag skulle få tid över att köpa en ny skolväska, och sedan städade jag faktiskt undan lite på mitt bord och i tvhyllan. Man känner sig ju nästan som en ny människa när man fått gjort vid här inne på sitt rum.
Jag har precis redigerat lite bilder som jag tog för 1-2 veckor sedan. Mest egopics. Jag känner att jag vill komma igång med fotograferingen nu igen. Jag vill inte glömma den hobbyn för att jag håller på med musik varje dag nu, men jag vill heller inte att det ska ta något av min kreativa energi. Kanske kan fixa ihop något kul på höstlovet.
Annars ska jag försöka dra igång en ny grej! Mer om det kommer senare, ska börja pilla lite i det nu så jag kan genomföra det så snart som möjligt.. Det är iallafall något som inte bara kommer beröra mig, utan kommer nog kunna hjälpa många andra!



Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback