Helt ok helg..

Hejsan!

Jag tänkte.. sammanfatta min helg lite fort.
Fredags: Gjorde inte så mycket. Var med Evlina en stund och åt inne hos grannarna på kvällen.
Lördags: Gjorde inte mycket på dagen. På kvällen var det fest i Helsingborg hos Tina. Det var ju.. inte så trevligt. Det var meningen att det skulle vara en klassfest, men hälften av alla som var där gick inte ens på Mega Musik.. Och de hade inte fixat någon musik direkt, så alla kopplade in sina iPhones hela tiden, utan att ha så många låtar att lyssna på eftersom det inte fanns något internet. Så, jag, Evlina, Jacob och Sebbe stannade i typ 2 timmar. Sedan stack vi hem. Jacob följde med mig och Evlina hem till mig och sedan kom Viktor in också.
Idag: Slö dag. Evlina sov hos mig och vid tre tiden åkte hela familjen ut till Saxtorp för att äta middag hos Jessicas mamma.

Imorgon är det skola! Och nu ska jag gå och torka mina kläder för det blev översvämning inne i badrummet förut.. Great!


Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback