In this heart lies a lark.

Sinead O'Connor – In This Heart
Denna låten sjunger vi på kören. Den är så fin!

Iallafall. Tisdag idag.. Har varit en chill dag. Sånglektionen gick bra. Fick mycket fin kritik. 
Annars vandrar känslorna upp och ner, så som det gör när man är kär. Ni vet ju hur det är..
Ibland tycker jag att personen är väldigt underbar och att jag vill leva mitt liv med honom, att han ska vara pappan till mina barn, och ibland undrar jag varför jag ens gillar honom. But I guess that's how it is..
Jag skulle nog inte bry mig så mycket egentligen om vad han tycker om mig. Jag vet inte varför jag är så knasig. Gillar han mig inte, så gillar han mig inte, och gillar han mig.. Ja, då gillar vi varandra. Då kanske något skulle kunna hända. But I don't think so.

Förresten, jag tycker det är så kul att man kan vinna biljetter till Britney Spears konsert på blogg.se's förstasida! När jag såg det första gången sa jag ''Already got 'em, Me Gusta!'' och såg ut ungefär följande..

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback