Klockan är tolv..

... och jag har redan hunnit med massor!
Steg upp tjugo i åtta, åkte till mamma i Asmundtorp (mamma är inte hemma, hon jobbar på ringhals just nu..), sminkade mig, fotade massor, sminkade av mig, åkte till Lindas nya lägenhet, hjälpte till att bära in saker, och nu är jag hemma! Lämnade dock kameran med alla bilder hemma hos mamma. Jag menar, det är lördag och jag ska dit imorgon, och jag vill kunna redigera bilderna bättre eftersom jag har photoshop där. Annars skulle alla bilder hamnat i denna datorn och då hade jag inte kunnat använda bilderna nästa vecka. Så jag redigerar dom imorgon kväll eller på måndag efter skolan!
Men jag körde på en häftig sminkning och så.. Hoppas där blev några bra bilder.. Är rätt dålig på att ställa in ljuset när jag fotar i mitt rum. Så jäkla dåligt ljus.

Resten av dagen ska jag.. vara trött. Haha. Men jag tror inte jag ska göra något speciellt. Kanske bygga hus i The Sims 2. Ska nog göra det nu faktiskt. Så, ha en fin dag!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback