Ni är för roliga.

Varje gång jag skriver så får jag mindre läsare, men när jag inte skriver så får jag mindre läsare! Vad är det? Haha.


Jag drömde en hemsk dröm i natt.. Men den får jag berätta senare! Jag ska nämligen se på Red Riding Hood nu med Evlina! Har sovit hos henne i natt, och vaknade för typ en timme sedan. Och vi var med Natalie igår kväll och hade det allmänt trevligt. Så, det var skoj! Missade insparken igår i skolan, och det kanske man inte skulle gjort.. Men jag hade inte kunnat åka dit även om jag inte hade haft andra planer.

Well, hörs senare! Ska försöka dra hem till mamma också, och kanske sova där eftersom jag vill vara lite kreativt. Har svårt för att vara det hos pappa. Behöver vara i fred då.

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback