SuperHeavy.

Kollade nyss lite på Tv4's hemsida, och upptäckte en video på Dave Stewart och Mick Jagger
De har påbörjat ett nytt projekt, SuperHeavy. Det är, som jag förstod det, ett projekt där de gör ny musik. De blandar olika stilar och kulturer, och gör låtar av det. Första låten, iallafall video, kom för ca en månad sen. Vet att jag är lite sen, men.. Ja. Hellre sent än aldrig. Har ni sett videon innan? Säg till isåfall! Vet inte hur många låtar de släppt, men läste nytt att debut albumet skulle komma den 19 september! Ska göra lite research nu om det, innan jag pluggar engelska som vi har test i imorgon. 

Vad tycker ni? Själv tror jag att det kommer bli häftigt att följa!

SuperHeavy-Miracle Worker.

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback