The last 24 hours has been great!

Hejsan!
Nu är jag hemma! Har inte varit hemma på mer än 24 timmar, haha.. Stack direkt till Gullstrand igår efter skolan med Elinor och Evlina, och lite annat gött folk i klassen. 3 Minutes To Bedtime (bandet som jag fotat förut) skulle spela där, så vi tänkte att vi kunde se dom.. Så det gjorde vi. Det var jättekul!
Sedan stack vi hem till Evlina för vi skulle sova där.. Drack energidrickor (gör det aldrig igen.. Fick typ hjärtklappning eller något och kände mig helt nerdrogad.) och kollade på film. Vi såg den nya Pirates Of The Caribbean filmen. I love it. Sedan hade vi mysiga diskutioner på natten. Somnade nog inte innan tre.

Idag har vi också kollat film. Jag kom hem för någon timme sedan, och har duschat. Ikväll ska jag på kalas hos min kusin!

Ha en fin kväll!
Bild från igår, tagen från Facebook..



Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback