Those aren't real guns.

Tjenixen!
Idag är jag glad, som vanligt! Men väldigt trött, haha. Har redan fastnat på matten i skolan.. Jag tycker att den är jättesvår. Vissa delar är rätt lätta, men när man inte förstår och tycker det är krångligt så har man inget krut att köra med. 
Jag ska försöka jobba lite med olika läxor jag har. Har två stycken till måndag, och en till torsdag. Sedan ska jag skriva en låt, men jag och han som jag ska skriva låten med bestämde oss för att inte skriva en jätteseriös låt. Men jag har några idéer faktiskt. Försökte skriva på den idag i skolan men jag fick inte någon inspiration alls. Men ska försöka mer ikväll.

På torsdag ska jag ut och fota ett band som heter 3 Minutes To Bedtime. Har fotat dem förr, men denna gången är det en live spelning!

Ha det fint!


Comments
Felicia

Sv: Samma här. Tycker om kören väldigt mycket. Det är så jävla häftigt. Men Jacob sade att ni var uppdelade i grupper, va? På kören är vi alla 60 elever, haha. :D

2011-09-06 @ 17:42:29
URL: http://faliciabanan.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback