Trött.

God kväll!
Jag sitter här i soffan och gör inte mycket.. Lyssnar på lite go' musik och låter tankarna fara iväg, som vanligt...
Men jag ska strax se True Talent och sedan ska jag faktiskt sova. Har varit så onödigt trött denna veckan. Så, ja.. Imorgon är det sista dagen i skolan för denna veckan. Jag tror vi börjar med rep! Det är roligast. Jag ska också till tandläkaren för att kolla tandställningen (hoppas att han säger att vi är redo att ta av den nästa gång!) och sedan ska mamma vara med mig i skolan på eftermiddagen! Ska bli så grymt!

Jag måste säga ''förlåt'' för att jag inte lägger upp bilder längre. Jag har ju ingen tid att fota längre, eftersom jag knappt har ork eller inspiration. Får ta tag i det snart.

Ni kan lyssna på en skön låt så länge!
Aerosmith – Sweet Emotion - Album Version (Clean)

Comments
Erik Larsson

K!

2011-11-11 @ 10:32:40

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback