Vad är ''normalt''?

Vad är normal?
De flesta tonåringar säger att de är ''onormala''. Men vad är onormalt?
Jag menar.. Det är ganska normalt att ha dåligt självförtroende, att tro att ens familj är världens sämsta,
och att helt enkelt tro att man är onormal.
Men.. det är ganska normalt också. Det betyder självklart inte att det är normalt att ha bra självförtroende, att älska sin familj och tro att man är normal.
Jag tycker att man är onormalt normal när man är sig själv.
För.. Är man sig själv, på ett sätt som ingen annan är, så är man onormal om man kollar på folk i grupper. Men kollar man på någon som individ, så är man normal.
Förstår ni?
Fick en sån lust att skriva om det. And here's my oppinion abou
De flesta tonåringar säger att de är ''onormala''. Men vad är onormalt?
De flesta tonåringar säger att de är ''onormala''. Men vad är onormalt?
Jag menar.. Det är ganska normalt att ha dåligt självförtroende, att tro att ens familj är världens sämsta,
och att helt enkelt tro att man är onormal.
Men.. det är ganska normalt också. Det betyder självklart inte att det är normalt att ha bra självförtroende, att älska sin familj och tro att man är normal.
Jag tycker att man är onormalt normal när man är sig själv.
För.. Är man sig själv, på ett sätt som ingen annan är, så är man onormal om man kollar på folk i grupper. Men kollar man på någon som individ, så är man normal.
Förstår ni?
Fick en sån lust att skriva om det. And here's my oppinion about it.

Comments
Emelie

Jag förstår :)



ps. fin bild

2011-09-21 @ 18:46:37
URL: http://linneafea.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback