Var ett tag sen, jao.

Hejsan!
Ursäkta för att jag inte har bloggat! Har varit väldigt upptagen.. Jag bloggade väl senast i.. Onsdags, va?
Men igår var jag på spelning (3 Minutes To Bedtime) för jag skulle fota dom. Förövrigt så var de väldigt bra! 

Nu sitter jag och pluggar och senare ikväll ska jag på fest. Klassfest i Vejbystrand! Ska sova hos Alice inatt eftersom det blir så krångligt att ta sig hem på natten, så hon kom med detta fina erbjudandet. 

Innan jag sticker iväg så ska jag hinna göra vid mig, och kanske till och med redigera bilderna från igår. Kommer dock inte lägga ut dom här, så det får isåfall bli på min facebook sida, Fotograf i Landskrona.

Ha en fin fredag!


Comments
Kurre

Ja, Vejbystrand är fint

http://vejbypartiet.blogg.se/

2011-09-13 @ 20:00:46

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback