1a April.

Hejsan! Idag är jag trött, med huvudvärk ovan på det. Igår gick jag upp klockan åtta och stack till Malmö med mamma, min moster och min kusin för att shoppa. Var hemma vid halv fem på kvällen, och då stack jag till Natalie för vi skulle till UKM. Jag såg dock bara 4-5 band/artister för ja.. Jag var jättetrött och ville hem. Men när jag kom hem så gick jag in till grannarna och hade lite trevligt. Sedan gick jag och la mig vid halv elva eller något sådant.

Idag är det 1a april och Facebook bara fylls med aprilskämt. Tråkigt nog så tar vissa i väldigt hårt och överdriver. Tur att man ser igenom då och förstår att det är ett skämt. Själv kommer jag inte lura någon, för jag är extremt dålig på det. Börjar flabba direkt! Dock skickade jag för ett tag sedan iväg ett sms till Evlina om en kommande spelning i Landskrona... Kanske fel dag att säga det på? Aja...

Ska ni luras idag? (:
(Linnet provade jag igår på BikBok. Köpte det inte, det var för långt för min smak..)


Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback