Filmer hit och filmer dit.

Jaaaaha. Vilken trevlig dag jag haft idag! Evlina kom hit till mig och hade med sig tre filmer, men vi såg bara en! Den hette Brides, och den var väl helt okej. Det är en sådan typsik film som jag bara kollar på en gång. Den var.. Ja, helt okej. Inte bra, men inte dålig. Sen bara satt vi här och kollade på lite klipp från Youtube. Som den här under! Jag dör av garv! 

Snart ska jag och mamma titta färdigt på Pirates Of The Caribbean I Främmande Farvatten, som vi påbörjade igår. Känns lite konstigt att vi började med tredje filmen.. Men jag hoppas vi ska se dom andra också! Läste nyss att det är möjligt att den femte film kommer, oooooooh yeaaaaah!!! Pirates Of The Caribbean filmerna är några utav de bästa filmerna som någonsin gjorts!



Comments
Neliiizh

Sv: Tack! :D

2012-04-04 @ 21:55:18
URL: http://onlyneliiizh.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback