Förkyld.

Som rubriken lyder så är jag överdrivet förkyld. Nyser hela tiden känns det som. Det känns väldigt irriterande att det ska komma nu, näst sista dagen på påsklovet, istället för i början av påsklovet. Tack för den, typ!

Iallafall, jag kollade klart på Finding Neverland idag. Det är en fantastisk film, underbar berättelse. Och jag och mamma tog en sväng till Ica Maxi där jag hittade H.E.A.T's album som självklart fick följa med mig hem! Hoppas bara nu på att sommaren kan komma, och att jag kan få se H.E.A.T, så kan jag få ännu en autograf av Erik, och sedan få autografer från resten av grabbarna! 

Imorgon tänkte jag prova den rosa hårmascaran jag köpte igår! Jag provade att kleta på lite igår också, men mamma ska få lov att hjälpa mig när jag ska göra det imorgon. Om jag orkar, dvs!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback