I'm growing up.

God kväll!
Jag sitter här och är nästan redo för att gå och lägga mig. Jag ville bara skriva ett inlägg innan jag släcker ner datorn. Jag vet att jag borde släckt datorn för ungefär en och en halv timme sedan, och antagligen redan innan dess, men nu blev det inte så.. Jag fastnade på olika sajter och kollade olika priser på videokameror. Får lite ångest.

Tänkte bara berätta att mamma är i Oskarshamn nu och ska jobba där i tre veckor, så jag och min bror blir hemma själv. Eller, ja, det är mest jag som blir hemma själv eftersom han åker till sin flickvän i Malmö typ hela tiden. Men jag gillar det! Jag älskar ju att vara hemma själv. Men tanken skrämmer mig lite. Jag kommer ihåg när jag var liten och ville bli vuxen jättefort så att jag kunde bo hemma själv och göra vad jag ville. Nu är det nästan tvärtom. Men det är väl något de flesta känner, am I right?

Nej, nu ska jag släcka datorn och lyssna lite på härlig musik i mobilen! Vi hörs!


Comments
Viktor Lexo

Du snackade med mig också! ;) Haha skoja!

Jättesöt bild! :D

2012-04-16 @ 10:06:17
URL: http://www.biffen2011.devote.se

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback