Moby Dick.

Hallå! 
Valborg idag, då! Hände inget speciellt, hade planer på att sticka till Lund förut men det blev Malmö istället med Evlina. Hann inte gå i så många affärer, så jag köpte inget.. Nu är vi hemma hos mig och ska se någon bra film när vi har ätit!

Jag tänkte iallafall berätta om en film som jag, mamma och min bror såg igår. Moby Dick, heter den. Det är ju lite av en klassiker, jag kommer ihåg att mamma läste en bok för mig när jag var liten som handlade om Moby Dick. Kanske där ifrån mitt intresse för valar kommer ifrån? Haha, okej, jag har inget riktigt valintresse, men dom är vackra och faktiskt lite intressanta! Har alltid velat se en val. Men filmen var helt okej, jag hade lite högre förväntningar på den, men den var trotts allt ändå helt okej. Värd att se! 


Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback