New in.

Hallå! 
Har ni märkt att jag inte bloggar lika ofta längre? Förut bloggade jag varje dag, men jag vet inte riktigt varför. Det kanske var för att jag kände att jag fick lite mer läsare och ville då hålla dom kvar. Men nu har jag inte orkat. Jag känner att det är meningslöst när jag inte har något speciellt att skriva om. Så nu kommer jag skriva när jag känner att jag vill skriva, helt enkelt.

Idag var jag och mamma en runda på Center Syd. Det var meningen att vi skulle dit och köpa hårmascaror till mig och ett par skor till mamma, men det slutade med att vi gick runt i fler affärer, haha. Jag tänkte visa vad jag köpte/fick!


Hårmascara från IsaDora, 129;- styck! Finns många fina färger! (:

Klänning från Vero Moda, 54;- (70% rea)



Hörlurar från WeSC, 249;- på BrandWorld eller vad de hette! Annars kostar de 800;-!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback