Överlycklig tjej!

Hej!
Ni anar inte så fantastisk min dag har varit idag! Nationella i svenskan gick nog bra, det känns så iallafall. 11:40 var jag hos tandläkaren och fick beskedet att jag ska ta bort min tandställning den 25 juni!! FYYYY VAD LYCKLIG JAG BLEV!! Efter skolan blev jag upphämtad av pappa som hade köpt en fin tröja till mig, och sedan åt vi på Burger King. När jag kom hem hittade jag denna box på matbordet, 27 skivor totalt! 21 Jump Street, alla säsonger och avsnitt med Johnny Depp i huvudrollen!! Har redan börjat kolla! Det enda jag stör mig på är att det inte finns någon text eftersom vissa säsonger inte finns att köpa i Sverige, så den är importerad. Men jag förstår ju engelska så det är inga större problem!


Hoppas ni mår lika bra som jag och är lika glada som jag!!


Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback