Resultat av hårmascaran.

Okej, jag fick för mig att testa min turkosa hårmascara och blev riktigt besviken. Det kanske beror på att mitt hår är långt och tjockt (väldigt tjockt) så.. Men iallafall. Jag skulle köra dip dye, eftersom det är så otroligt snyggt. Jag började med att dela mitt hår på mitten och satte upp hälften i en klämma så att jag inte skulle ta för tjocka slingor åt gången. När jag blev nöjd var det dags att vänta. Sedan, när jag skulle borsta ut det så försvann jättemycket av färgen (jag tror jag gjorde rätt, det stod så på hemsidan) och jag kunde inte få ut knutorna. Så jag fortsatte inte. Ska skölja ur det ikväll så att mitt hår inte ser konstigt ut imorgon.

Jag har lust att göra dip dye på riktigt, men då inte i någon crazy färg. Kanske bara blond. Men jag tror inte det. Jag tvekar mycket på det.


Comments
My

KOM TILL KALMAR SÅ SKA VI DIPDYE-A!!!! Fan var kul det skulle vara att göra en dipdye på ditt hår, skulle säkert bli ashäftigt ju!

2012-04-12 @ 17:19:18
URL: http://obviousimaginations.blogg.se/
My

Hårmascaror sucks, btw. Och de funkar bara på ett litet område typ, haha

2012-04-12 @ 17:19:56
URL: http://obviousimaginations.blogg.se/
emmy :)

hårmascaran fungerar superbra på mitt hår, men jag har rätt tunnt så det har väl med tjockleken att göra. tycker absolut du borde köra en blond dip-dye, hade varit sviiiiiiinsnyggt tror jag..! :D

2012-04-18 @ 21:11:40
URL: http://queenobscene.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback