Soundtracks.

Hejsan! Jag sitter här och myser med en massa soundtracks från filmer! Har skapat en ny spellista på Spotify, med just filmmusik. Kan dela med mig av den här när jag är klar med den. Har lagt till lite från Kalle Och Chokladfabriken, Alice I Underlandet, The Nightmare Before Christmas, Edwards Scissorhands och går just nu igenom Sweeney Todd!

Evlina kom till mig förut idag! Jag är sjuk, så jag har varit hemma från skolan i veckan. Blev så himla förkyld i söndags (har jag nämnt detta?) men idag mår jag rätt bra. Har dock varit hemma idag också, men skulle till skolan imorgon om jag inte varit ledig.. På fredag ska jag dock till skolan! Börjar klockan 13.00, yeah! 
Men som sagt, Evlina kom till mig och gav mig ett av mina favoritchoklad som en krya-på-dig-present! Fiiiiiiiin hon är!



Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback