Yesterday.

Hej på er!
Jag sitter i mitt rum och väntar på att jag och resten av familjen ska åka till Basilika och äta middag. Ska bli jättemysigt! Först var det tänkt att vi skulle äta på Dannys Courner eller vad det nu hette.. Men de var fullbokade. Men Basilika går ju minst lika bra! Förut idag var vi på Biltema och Väla, där jag hittade ett par snygga skor som jag kan tänka mig till skolavslutningen. Ska kolla mer på dom senare, tror jag..

Igår hade vi elevfredag på skolan, vilket var hur mysigt som helst! Hade muntliga nationella i engelska på förmiddagen och efter lunch spelade Dennis Camitz från The Voice för oss! Han gick ju på Mega Musik innan, och vi har även haft honom som mattevikarie när vår riktiga mattelärare var på turné. Jag filmde några låtar, och efteråt fick jag hans autograf och så tog jag en bild med honom.

Ha det fint!


Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback