Gekås Ullared.

Hejsan! 
Vad tycker ni om designen? Fixade den lite i.. Igår eller förrigår, men det blev inte alls bra. Fick inte till någon bra färg, och sedan orkade jag inte ändra på det. Så det blev vitt igen. Och en tillfällig header. Som är bättre än den förra, haha. Har en ganska fin idé på en header redan.. ;)

Idag har jag och mamma varit på Ullared! Vi gick upp klockan fem och körde klockan sex, haha! Somnade till lite i bilen. Tur var väl det. Var framme strax över åtta, och där var inte så jättemycket folk då. Det kom senare när vi nästan hade handlat klart. Vi handlade inte så onödigt mycket. Hittade inte så mycket som fick följa med, liksom. Handlade det på bilden nedan (och jag måste medge att byxorna inte var så värst billiga.. Men strunt i det, dom är ju hur snygga som helst!), en sminkborste, en foundation, USB-minne, lampor till mitt rum och en parfym. Det var vad jag fick, hehe! Var egentligen menat att jag skulle passa på att handla underkläder och en sminkväska, men där var inget i min smak, och det lilla som jag skulle kunna tänka mig, fanns inte i min storlek.. Typiskt.

När jag stod och kollade på mobilskal, så såg jag dessutom filmteamet komma gåendes förbi mig! Det var skitballt! Det bestod av tre män, en som pratade/ställde frågor, en som höll mikrofonen, och en som filmade. Har jag för mig, hehe. De intervjuade en kille, och jag tror jag kom med lite i bakgrunden (tre gånger, de filmade även ute när jag och mamma var klara). Sedan såg vi även Ola-Conny! Haha, sjukt söt snubbe! Gick inte fram och hälsade, egentligen ville jag ta bild men där var redan några andra som gjorde det, och jag vill liksom inte gå fram sedan och störa han i jobbet.. Så det får bli någon annan gång! Men det var iallafall häftigt!

Tjocktröjan kostade 99:-, och byxorna kostade 139:-!


Comments
Neliiizh

Snygga byxor!
Dom ser jättemysiga ut! :)

Svar: Tack! Dom är jättemysiga! (:
josefinborgman.blogg.se

2012-08-03 @ 00:39:03
URL: http://skipabeaat.blogg.se

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback