Liseberg & Alice Cooper imorgon!

Hej hej hallå!
Jag tänkte bara fylla ut lite här. Har varit i Tomelilla idag på Bo Ohlsson's. Det var ju ganska trevligt. Spännande att brandlarmet startades när vi hade varit där i ca fem minuter. Men det verkade inte som att det brann någonstans.

Imorgon ska jag och min familj till Liseberg för att se Alice Cooper! Fast vi åker dit på dagen, för egentligen är det bara jag och pappa som vill se honom. Men det ska i alla fall bli hur grymt som helst! Har med en fulladdad kamera och två objektiv, så att jag är på den säkra sidan!

Hoppades egentligen att mina Converse Flatform (platform, flatform, vad man nu vill kalla dom) skulle ha kommit till mig idag. De skickades liksom för en vecka sedan, så de borde vara här. Och jag måste betala fakturan senast på fredag, och det tänker jag ju inte göra om inte skorna är här då. Kan ju alltid hoppas på att jag sån tur att de hinner komma imorgon innan vi sticker till Liseberg.

Ni får ha det fint!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback