Snow White And The Huntsman.

Hallåj!
Som jag berättade igår gick jag på bio. Mina förväntningar var inte så jättehöga på filmen, men jag hoppades ju självklart på att den var bra. Och herregud vad jag blev blown away! Den var otroligt mycket bättre än vad jag någonsin trott den skulle vara! Kristen Stewart är en underbar skådespelerska, och hon passade perfekt för den här rollen. Så otroligt vacker är hon! De fanns ett x-antal skådisar jag kände igen i filmen också, som t.ex han som spelade jägaren (åh, kommer inte ihåg vad han heter..), han som spelade Black Beard i Pirates Of The Caribbean, och även han som gjorde rösten till bävern i Narnia. Det var ju kul!

Jag gillar faktiskt idén med att de har gjort en klassisk Disney-saga till en bra film. Den tecknade versionen är ju också väldigt bra, men det känns som att denna versionen är något man kan se när man vuxit upp och blivit äldre. Även om det var en del annorlunda i den här filmen (såklart) så märkte man ändå att en hel del var taget ur originalet.

Ni borde verkligen se filmen, om ni inte redan sett den!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback