Två nya Aerosmith-låtar!

Hallå! Satt precis och kollade lite på Rockbjörnen! Men jag stängde av, för jag orkade inte mer...

Jag tänkte berätta, för er som inte vet, att Aerosmith har släppt två nya låtar som kommer finnas på det nya albumet! Vet inte om båda kan kallas för singlar, men jag antar det. De är i alla fall asbra, och sammanlagt har de nu släppt tre låtar inför det kommande albumet Music From Another Dimension, som kommer att släppas den 6 november! Jag är så himla taggad, och längtar ihjäl! De tre singlarna som finns ute nu heter i alla fall Legendary Child, som funnits ute som singel ett tag och som jag antagligen redan skrivit om, Lovet Alot och What Could Have Been Love. Den sistnämnda är min favorit just nu, och jag har faktiskt skrivit ner hela texten själv eftersom den inte fanns att hitta på internet ännu. Som man kanske förstår lite på namnet, så är det mer åt ballad hållet. Det är lite I Don't Want To Miss A Thing över den. Den är i alla fall hur mysig som helst. Den fick mig faktiskt att gråta, så den är väldigt vacker! 

Här kommer länkar till Lover Alot och What Could Have Been Love, både till Youtube och Spotify!


Aerosmith – Lover Alot



Aerosmith – What Could Have Been Love

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback