God Jul!

Hejsan!

Nu är det jul på måndag! Sjuuukt fort detta året har gått, alltså! Tänkte mest bara skriva god jul och sånt mysigt. Ge er en bild kanske? Mötte Natalie igår och då bytte vi julklappar. Fick en fruktansvärt bra skiva, Ozzy Osbourne-Scream. Förra måndagen hade vi uppspel (som gick bra) och då fick jag även min julklapp från Evlina. En live-dvd med Aerosmith och en poster på dom! GLAD JAG BLEV! Ska snart hänga upp den, måste ändra lite först på mina andra posters.
 
Tänkte ta en god jul-bild men jag blev sjuk i tisdags så jag kände inte för det... Ni får den här bilden från igår där jag visar upp skivan jag fick av Natalie!

God Jul och Gott Nytt År! (kanske skriver något litet innan nyår, men ändå!)

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback