Last day of 2012.

Sista dagen någonsin detta året... 2012 gick otroligt fort. Minns när vi lämnade 2011 för 2012 som igår, ju! Galet. Tänkte i alla fall bara berätta lite om vad som hänt de senaste dagarna.

I tisdags såg jag ju The Hobbit, det har jag redan berättat om. I onsdags var jag på Center Syd och shoppade. Fick hem ett par byxor! I torsdags kollade jag på första Sagen Om Ringen filmen och åkte hem till pappa. På kvällen beställde jag en gitarr som förhoppningsvis kommer på onsdag eller torsdag, kan inte vänta med att visa er den! Den är otroligt vacker! I fredags kom Evlina och vi kollade på film (Frankenweenie) och hon stannade över natten. I lördags åkte vi till Center Syd och på kvällen gick vi på bio och kollade på Berättelsen Om Pi. Så bra film! Tigern är jättevacker! Tigrar är ju ett av mina absoluta favoritdjur, så det var spännande att se filmen! Otrolig historia också!

Idag åkte jag hem till mamma och har lägenheten för mig själv. Mamma ska nämligen fira nyår i Ludvika och min bror är hos någon kompis i Örebro. Jag har däremot bjudit hem Natalie och Evlina och vi ska äta middag och ha det allmänt kul hos mig! 

Nu blev det här ett tråkigt inlägg där jag bara rabblar upp en massa saker. Inte så kul att läsa kanske... Men jag kollade precis igenom hela det gångna året och ska sätta ihop en liten sammanfattning av 2012 för er! Upptäckte hur dålig jag blivit att blogga på sistonde... Det är lite tråkigt, tycker jag. Jag älskar ju att ta bilder, redigera dom och göra roliga inlägg. Om inget annat för att jag ska kunna, i framtiden, kolla tillbaka och se vad jag gjort. Det är ju så kul! Ska försöka leta fram inspirationen igen. Ett nyårslöfte, kanske? Hmm....

Hoppas ni har en himla fin nyårsafton, och god fortsättning på er allihopa!

Comments
Style & Photo by Semlan

Gott nytt år! :D

Svar: Tack detsamma! :D
josefinborgman.blogg.se

2012-12-31 @ 18:25:23
URL: http://semlanofc.blogg.se

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback