Almost there.

Hallå!
Kände för att dela med mig om hur jag mår just nu. Jag är fortfarande sjuk, men jag är definitivt på förbättringsvägen! Jag har inte varit i skolan idag, och tror inte jag går dit imorgon heller. Dock så sticker jag nog dit på fredag, då vi har elevfredag. Jag är inte helt bra i halsen ännu, men det är väldigt mycket bättre. Nu består i princip bara huvudvärken, yrseln och den fruktansvärda förkylningen kvar! Jag har inte varit såhär förkyld på länge!

Iallafall så har jag fått i ordning på min iPhone, nu väntar jag bara på mitt kort som aktiveras imorgon. Kanske sticker hem till mamma på dagen och hämtar det. Om jag orkar, haha. Fick en så god lust att stanna där över dagen, göra pannkakor och dricka varm oboy och så i min ensamhet och dra igång någon film. Det var något att tänka på! Iallafall så har jag blivit helt beroende av Temple Run. Jag är inte riktigt en spelmänniska, men jag hade spelet ett tag på min gamla iPhone, men där var det inte alls kul eftersom telefonen var helt seg. Nu jävlar är jag igång!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback