Bowling.

Hej! Det var meningen att jag skulle skriva detta inlägget igår, men på dagen var jag upptagen och på kvällen var jag på dåligt humör.. Jag kollade på ett avsnitt av Criminal Minds före Melodifestivalen, sedan kollade jag på Melodifestivalen, och sedan när jag skulle kolla på ett avsnitt till av Criminal Minds så lyckades jag bara se typ fyra minuter och så stängdes datorn av och så gick den inte att starta igen. Jag plockade upp min minilaptop, men den är för seg för att se youtube-klipp på, och jag ville inte lägga över mina bilder där eftersom jag inte har något redigeringsprogram i den datorn. Känner inte heller att det är lönt att fixa det eftersom ja.. Jag kommer inte använda den så mycket. Helst av allt hade jag viljat sälja den, men den är för slö...

Iallafall så tänkte jag skriva lite om Kalmar, då! Jag kom till My vid nio-tiden i måndagskväll och vi gjorde då inte så mycket. Kommer dock ihåg att vi kollade på Criminal Minds, hehe. På tisdagen åkte vi iväg till Hansa, tror jag det hette, och Ikea och så vidare. På kvällen kollade vi på Criminal Minds, igen. På onsdagen åkte jag, My, hennes pappa och hennes lillebror och bowlade! I början låg jag sist, eftersom ja.. Dom två är rätt mycket bättre än mig, haha. Men det slutade faktiskt med att jag vann! I slutet slog jag två strikear i rad! Sedan åkte vi in till stan och åt thaimat, och sedan gick vi runt lite. Jag köpte ett par solglasögon och en tröja som jag kan visa er någon gång. På torsdagen hade vi bara en mysdag hemma hos My, och vad tror ni vi gjorde? Jo, vi tittade på Criminal Minds! Och på fredagen gjorde vi inte så mycket heller.. Städade, packade i ordning min resväska, och hann se något avsnitt av Criminal Minds innan jag skulle hem!

Längtar tills jag kommer till pappa ikväll så jag kan se Criminal Minds! Ska se så många jag bara kan nu denna veckan, för jag vågar inte starta det här på mammas dator igen.. Så jag kommer dö när jag kommer hit till mamma igen. Hehe.

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback