H.E.A.T - Living On The Run.

Hej! Känner att jag börjar de flesta inläggen med ett ''hallå'', så jag tyckte att det var dags för lite omväxling. Haha.
Jag hängde med Evlina och Ellinor till Evlinas frisör tidigare idag då hon skulle klippa sig. Skrev fel förut, skrev att vi skulle dit vid fyra tiden, men vi stack dit vid två tiden. Lyckades blanda ihop tiderna, haha!

Idag fick alla H.E.A.T-fans en väldigt bra nyhet. H.E.A.T har släppt sin första singel till det kommande albumet som släpps den 28/3! Ååååh, jag är så taggad! Jag hade dock lite för höga förväntningar på låten, men den är fortfarande fantastiskt grym på en helt annan nivå, och den ger mig ändå en otrolig känsla. Lyssna på den själv, här!


Comments
Andreas Eklund

kommande album släpps den 28e inte 23e :D

2012-02-04 @ 11:41:02

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback