In my own world.

Hallå!
Jag känner på mig att min blogg inte kommer vara så väldans intressant denna veckan.. Hoppas dock att ni har förståelse eller något. Det blir väldigt mycket Criminal Minds, och eftersom att ni kanske inte bara vill läsa om det så känns det lite.. Konstigt av mig att skriva om det. Men det är ju ändå min blogg.. Men jag tycker ju att folk ska tycka att jag är lite intressant ändå. ;) Nej, men denna veckan kommer jag bara snöa in mig på mitt rum här hos pappa och kolla på så många avsnitt som jag hinner. Datorn hemma hos mamma är ju konstig, så jag vet inte hur jag ska göra nästa vecka. Jag vågar inte ladda ned längre.

Ni får ha det så bra ändå! Om ni vill kan jag slänga in något inlägg som bara handlar om Criminal Minds; varför jag tittar på det, vilka som är mina favoritkaraktärer eller andra frågor. Då skulle det ju vara kul om ni kunde komma med frågor, så gör gärna det!

Comments
Felicia

Om du vill kolla på Criminal Minds utan att ladda ner kan du kolla på www.tubeplus.com, det är där jag kollar på alla filmer/tvprogram. Gillar inte att ladda ner och tycker att det är en helt okej online streaming sida! Dock en massa reklam överallt, men ja.. :)

2012-02-27 @ 22:03:56
URL: http://faliciabanan.blogg.se/
Neliiizh

SV: Tack så mycket Josse! :D<3

2012-02-27 @ 23:19:16
URL: http://onlyneliiizh.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback