Nutella & pannkakor.

Hallå!
Ni har säkert själv märkt att min blogg gått lite upp och ner under veckan. Har haft mycket att göra och helt enkelt inte orkat blogga. Men jag tyckte att OKEJ-inlägget var en ganska kul grej, så jag hoppas att ni gillade det. Idag har jag bara chillat lite, är ju ledig idag. Ikväll ska jag på tjejkväll hemma hos Emma och det ska bli så jäkla kul!
Det mesta i mitt liv ser rätt ljust ut nu också. Har snart sparat ihop tillräckligt mycket pengar för en iPhone 4s. Känner mig så duktig! Tycker verkligen att jag förtjänar en MacBook Pro i födelsedagspresent! Haha. Hoppas pappa läser detta. Hej pappa! ;)

Jag försökte mig på en liten animation i photoshop idag också. Första gången!


Comments
Pappa

Man kan alltid fjäska för pappa och testa

2012-02-10 @ 18:29:22
Emelie

2012-02-13 @ 00:27:51
Emelie

Hej :) ladda du ner sån test photoshop ? Vart ladda du ner det Isåfall ? Kram!

2012-02-13 @ 00:29:16
URL: http://linneafea.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback